Game of Islands: Δυο νέοι δημιουργούν μια πρωτότυπη τουριστική καμπάνια για την Ελλάδα

Ό,τι καλύτερο έχουμε δει τον τελευταίο καιρό. 
Μαγικές εικόνες από τα ελληνικά νησιά κι ένα έξυπνο concept προσκαλούν τον πλανήτη να ζήσει από κοντά το ελληνικό καλοκαίρι!

Τι σχέση μπορεί να έχουν ένας δράκος, μία πόρτα με θέα το Αιγαίο, και το Κάστρο των Ιπποτών στη Ρόδο;

Η απάντηση έχει το όνομα “Game of Islands”!

 


Ο Δημήτρης Κανέλλης και η Ελίνα Μακροδημήτρη βρίσκονται πίσω από τη νέα social media καμπάνια με τίτλο “Game of Islands”, η οποία έχει ως βασικό της στόχο να προωθήσει τον ελληνικό τουρισμό στο εξωτερικό.

Τι ακριβώς είναι το Game of Islands;
Η καμπάνια βασίζεται στη λογική πως κάθε ένα από τα αμέτρητα ελληνικά νησιά έχει τη δική του μοναδική και χαρακτηριστική ομορφιά, αλλά και τα δικά του ιδιαίτερα και ξεχωριστά πολιτισμικά στοιχεία.

 


Μέσα λοιπόν από τις φωτογραφίες, αλλά και τις ευρηματικές περιγραφές, όποιος λαμβάνει μέρος στο “Game of Islands” ανακαλύπτει όλες τις ιδιαιτερότητες που κάνουν τα ελληνικά νησιά τον απόλυτο καλοκαιρινό προορισμό. Τα νησιά χωρίζονται στους εξής οίκους, ενώ ο κάθε ένας από αυτούς έχει και το δικό του οικόσημο: House of Cyclades, House of Heptanese, House of North Aegean, House of Dodecanese, House of Sporades και Crete’s Landing.
Χαρακτηριστικά, το… “Crete’s Landing” απεικονίζεται με τον μινώταυρο, ενώ ο “House of Cyclades” έχει ως σήμα του ένα μικρό λευκό σπιτάκι!

 

Καταγάλανα νερά, αρχαιολογικοί χώροι γεμάτοι ιστορία, αλλά και γεύσεις από όλες τις άκρες του Αιγαίου, του Ιονίου και του Κρητικού πελάγους, αποτελούν ένα μικρό preview για ταξιδιώτες από όλες τις άκρες της γης που επιθυμούν να μάθουν τι εστί ελληνικό καλοκαίρι και τους φέρνουν ένα βήμα πιο κοντά στο να κλείσουν εισιτήριο για κάποιο ελληνικό νησί.

Το “Summer is coming» αλλά και τα βασικά μηνύματα “All men must diVe” – “All men must visit” απεικονίζονται πάνω σε εντυπωσιακές φωτογραφίες της νησιωτικής Ελλάδας και προσκαλούν τουρίστες από όλο τον κόσμο να «παίξουν» το ελληνικό παιχνίδι των οίκων και φυσικά, να ζήσουν μια αξέχαστη ταξιδιωτική εμπειρία.

*Δες περισσότερα στη σελίδα της καμπάνιας στο Facebook